גניבת מספר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • דוד

    נשלח ע"ידוד 22:34, 1 בספטמבר 2014

    היום החליפו את המספר טלפון ללא שאפשרו לי להערך בהתאם אני ביקשתי לשוחח עם מנהל ולא אפשרו לי בהמשך השיחה נותקה יש לציין שפנו אלי מספר פעמים בבקשה להחליף מספר בתחילה סרבתי ולאחר שהטרידו אותי בלמעלה מ-10 שיחות בשבוע האחרון כולל שיחה ממשרד עו"ד קנובל אמרתי שאני ישקול את הדברים לאחר שישלחו מכתב מפורט מה מניע את החברה להחליף מספר סתם כך הוסבר לי בע"פ שהמספר הקודם נתפס בטעות בקידומת 053 שעל פי הוראות משרד התקשורת יש להחליף מ- 057 לקידומת 053 ועל כן אני יאלץ לקבל מספר אחר בבדיקה שעשיתי מספר הקודם בקידומת 053 אינו בשימוש כשטענתי את טענה זו אמרו שיבדקו עד עתה לא ענו לי תשובה שאלתי מה הם הזכיות שלי מצד קנין במספר שלי והאם יש בידי לתבוע וברצוני לדעת מה הם התקדימים במקרים כאלו תודה ויום טוב

    השב
  • 13:21, 4 בספטמבר 2014

    בנתים שתיקה מצד חברת הוט מוביל ללא תגובה רק מכתב בדואר

    תגובה
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    11:49, 10 בספטמבר 2014

    שלום דוד
    לאור ובהתאם לכתוב נראה כי גם אם קיימת בעיה במספר עקב הוראות משרד התקשורת או לא, הטעות נעשתה על ידי החברה ומשכך נראה כי עליה לפצותך.

    המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר ופרט את השתלשלות העניינים, ביכולתך לדרוש פיצוי בעבור ההתנהלות כפי שתארת.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.