חיוב כוזב מגולן טלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שי

    נשלח ע"י שי 12:01, 29 בספטמבר 2014

    שלום רב, הופעלה כנגדי "שיטת מצליח" הידועה. הצטרפתי אל גולן טלקום במסלול הסטנדרטי של 59 ש"ח לחודש ללא הגבלה. אולם הסתבר כי ביום ההצטרפות (מבדיקה של פירוט כרטיס האשראי שלי) גבתה ממני החברה בנוסף גם סכום של 147 ש"ח, שלוש פעמים כפול 47 למעשה - שזה חיוב מיותר ואינו כלול בתוכנית. אציין כי חיוב זה לא השתקף כלל בחשבונית שהנפיקה חברת גולן טלקום אליי (שהיה ע"ס 59 ש"ח לפי התוכנית), ואף בטלפון העידו שאינם רואים זאת - חיוב זה השתקף אך ורק בכרטיס האשראי. תחילה החברה התכחשה לחיוב זה אולם לאחר ששלחתי בפקס את פירוט האשראי הם זיכו אותי בחיוב המיותר. באופן אישי הרגיז אותי הנסיון הנלוז. החברה לא מוכנה לפצות מעבר לזיכוי בדבר. האם ניתן לתבוע אותם על הניסיון ל"שיטת מצליח" ? ואם כן, מהו הסכום הסביר לכך. בתודה מראש.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:26, 30 בספטמבר 2014

    שלום
    לאור הכתוב נראה כי קיים קושי להוכיח פעולה מכוונת.
    בנוסף לעובדה שזוכת מייד.
    בכדי להגיש תביעה יש לגבש אסמכתאות מוצקות ככל הניתן לטענותיך.
    אולם, בכל מקרה, לאור הכתוב נראה כי התנהלות זו אינה תקנית מטעם החברה. משכך המלצתי הינה כי תפנה אל החברה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה, פרט את נסיבות המקרה . ביכולתך לדרוש פיצוי בגין הנסיבות שציינת.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.