טלפון LG פגום שחזר מתיקון ותוקף האחריות פג. - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ליאת ב

    נשלח ע"יליאת ב 08:35, 6 באוקטובר 2014

    שלום רב.בתאריך 24.9.13 רכשתי מכשיר LG מחנות בסט מובייל.כעבור 5 חודשים הטלפון נדם-ונשלח לחברת שיא קום היות והיה באחריות לתיקון.חזר מתיקון ועבד עד לתאריך 24.9.14 בדיוק שנה ונדם.פניתי לחברה וביקשתי שיקבלו את המכשיר לתיקון היות ובדיוק שנה ובאותיות הקטנות של ההחלפה של המכשיר בחודש 4.2014 שלחו לי מכשיר לא חדש....זה אומר שמלכתחילה שלחו מוצר עם אורח חיים קצר.החברה י.ח. מטרטרת אותי כבר 10 ימים , ביקשו כסף עבור בדיקת מעבדה, משלוח (מבחינתם מוצר לא באחריות),ואז יתנו לי הצעת מחיר לתיקון. אם הייתי יודעת שאורך חיים של מכשיר זה הוא שנה לא הייתי קונה אותו.מה עוד שכל הזכרונות,תמונות,טלפונים,הודעות הכל נדם. מבקשת לברר איך יכולה להתקדם ,כתבתי תלונה לפניות הציבור שלהם-אין קול ואין עונה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    19:50, 16 באוקטובר 2014

    שלום
    לא הבנתי האם בכתב האחריות היה כתוב מכשיר לא חדש. אם כך הדבר אזי קיים קושי לטעון טענה זו מאחר ולפי הבנתי את טענתך, קיבלת את טופס האחריות וידעת על כך שהמכשיר אינו חדש.במידה ונגמרה האחריות אזי לדעתי קיים קושי להוכיח את טענתך.
    המלצתי הינה כי תמתיני עוד מספר ימים לתגובתה של חברת הסלולר. במידה ולא תקבלי תגובה המלצתי הינה כי תשלחי מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברה והעלי טענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.