סלקום חו''ל - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • בלה

    נשלח ע"יבלה 08:45, 19 באוקטובר 2014

    שלום רב, בתאריך 4/08/2014 אני עשיתי דרך אתר סלקום תוכניתי סלקום חו''ל לשלושה מספרי סלקום - שלי ושל שני הילדים שלי. לפני זה דיברתי עם נציג סלקום בטלפון וקיבלתי המלצה לעשות את התוכנית דרך האתר. אחרי שנרשמתי למסלול דקות סמס וגלישה, קיבלתי סמס עם קוד לשלושת המספרים והזנתי אותו בשביל כל אחד מהם. אחר כך התברר שכנראה הייתה בעיה במערכת והמסלול לא הותקן לאחד המספרים - מספר של הבן הקטן שלי. אנחנו גילינו את זה רק ברגע שקיבלנו חשבון סלקום ל-5595 ש''ח. פניתי ל-סלקום. הם אומרים שהתקנת התוכנית דרך האתר היא באחראיות הלקוח. הם גם אומרים ששלחו למספר הזה סמס שהמספר הזה ידבר בתעריף יקר. אבל מכיוון שזה הטלפון של הילד אנחנו לא ידענו על הסמס הזה. בסלקום מסרבים להחזיר את הכסף. האם יש אפשרות לעשות עם זה משהו? בתודה, בלה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:44, 20 באוקטובר 2014

    שלום רב,
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תשלחי מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר. במכתב תפרטי את נסיבות המקרה ואת השתלשלות העניינים.
    לאחר ובהתאם לתשובתה של חברת הסלולר ניתן יהא לבחון פניה משפטית..
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.