כרטיס SIM - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • איל

    נשלח ע"יאיל 18:56, 2 בנובמבר 2014

    ערב טוב, ב24.9.14 הזמנתי כרטיס סים דרך אתר של "גולן טלקום"(בעקבות גנבת הנייד ב5.9.14) ב29.9.14 צרתי קשר עם המוקד כדי להבין איך הארגון מתמודד עם שביתת הדואר - נאמר לי יע"י נציג(שבדק גם מול מנהל) שאין לי מה לדאוג ושכרטיס הסים יצא אלי ב28.9.14 ויגיע עד ה15.10.14(10 ימי עסקים)בגלל החגים(את ההזמנה עשיתי באתר בזמן שהייתי בחו"ל וזה בשביל לזרז את תהליך קבלת הסים). לנציג הסברתי כי אני גר ברמת גן ואם הייתי יודע שתהליך קבלת הסים מורכב הייתי מגיע ורוכש בקניון הקרוב לביתי, השיחה עם הנציג לא התקדמה יפה כי אני ללא טלפון מ5.9.14 ומשלם על "חבילה בסיסית" למרות שאני בלי סים ולא מקבל שום שירות מהחברה ולחברה אין רצון לזרז את תהליך קבלת הסים. הנציג חזר ואמר שהאופציה היחידה שיש לי היא לרכוש סים חדש בעלות נוספת. לאחר שבוע של המתנה רכשתי כרטיס נוסף בעלות מלאה. ב20.10.14 יצרתי קשר עם המוקד לצורך זיכוי עבור הכרטיס שלא הגיע - הוסבר לי ע"י נציג אחר שאין ביכולתי לקבל זיכוי עבור הכרטיס שכבר נשלח אלי והעניין באחריות הדואר(הנציג התחייב כי החברה לא ביטלה את משלוח הכרטיס) בנוסף אני לא זכאי לזיכוי כי רכשתי כרטיס נוסף בתחום 10 ימי העסקים(מצוין באתר שבמידה ולקוח לא מקבל כרטיס בסוף תקופת ההמתנה זכאי לכרטיס נוסף ללא עלות). ב21.10.14 יצר איתי קשר מנהל במוקד - לו הסברתי את הנ"ל(+ניתוק שיחה ע"י נציג הראשון, אי יכולת להתקשר מאותו מספר מזוהה לאחר השיחה) המנהל הסביר לי כי העובדה שלא חיכיתי 10 ימים(הנציג ציין 10 ימי עסקים) אני לא זכאי לכרטיס ללא עלות(מידע ה לא ניתן לי בשיחתי הראשונה), בנוסף הוסבר ע"י המנהל שהכרטיס הוא לא רכוש שלי ואני משלם על השירות שאני מקבל מחברה ולא על הכרטיס(במידה והגיע אלי או לא) כהסברתי למנהל שלא קיבלתי שירות הוא הסביר את עצמו שוב והעיקר לא לזכות את הלקוח. כיום 2.11.14 עדין לא קיבלתי את הכרטיס שנשלח אלי בדואר ב28.9.14 או את ה"שירות" עליו שילמתי ב24.9.14. אשמח לדעת מה ניתן לעשות במקרה זה. תודתי לך היא מראש! איל

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    12:30, 5 בנובמבר 2014

    שלום רב
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי העלה את כל טענותיך ובקשותיך על הכתב ושלח מכתב בדואר רשום אל חברת הסלולר. ככלל, חברת סלולר מחוייבת לענות למכתב טענות מאת צרכן. במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לבחון המשך פנייה משפטית אל בית המשפט לתביעות קטנות.

    בהצלחה.

    תגובה
  • 18:30, 6 בנובמבר 2014

    תודה על התשובה.
    שבת שלום וסופ"ש נעים!
    איל

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.