• גילה רוט

    נשלח ע"יגילה רוט 23:18, 9 בנובמבר 2014

    לפני 8 חודשים היינו מנויים בחברת פלאפון ובאותו הזמן הם אמרו לנו שמגיע לנו טבלת ומכשיר סלולרי במתנה כמובן ששמחנו אבל אני רואה בחשבונית שזה יורד בחשבון הפלאפון, לא הייתי בטוחה אם שמעתי נכון שזאת מתנה עכשיו שאני שמעתי בתקשורת שזה קרה לעוד אנשים אני יודעת שהם "עבדו עליי". כרגע אני בחברת אורנג' וגם הם הולכים על אותה שיטה, אמרו לנו שמגיע לנו מצלמה דיגיטלית וטבלת והחשבונית תשאר על אותו סכום שאני שילמתי עד היום בלי המכשירים וזה לא קורה אני משלמת יותר.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    13:10, 16 בנובמבר 2014

    שלום רב,
    ביכולתך לפנות במכתב בדואר רשום אל החברה ולפרט את טענותיך.
    ככלל, חברת סלולר מחויבת לענות למכתב טענות של לקוח.
    במידה ותגובתה של החברה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.