התקשרתי לחברת סלולר, היה אפשרות להשאיר מס׳ שיחזרו אלי, ולא חזרו של ה- - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אבי משה

    נשלח ע"יאבי משה 13:45, 11 בנובמבר 2014

    התקשרתי בשעת ערב לחברת סלולר בה אני חבר, היה אפשרות ללחוץ על מקש מסויים כדי שיחזרו אלי ברגע שנציג מתפנה, חיכתי ביום למחרת בערך כ-6 שעות מרגע שהחברה מתחילה לעבוד, ולא חזרו אלי, לאחר שראיתי שלא חוזרים אלי, החלטתי להתקשר שוב בעצמי ולהמתין עד שיענו לי ישירות. רציתי לדעת מה עם החוק של ה-3 שעות שצריכים לחזור אלי, האם יש מה ללכת לתביעות קטנות ולהגיש תביעה? תודה רבה מראש לעונים.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    13:16, 16 בנובמבר 2014

    שלום רב,
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום אל החברה והעלה טענותיך בדבר המתנתך לאורך שעות רבות ללא מענה, כפי שכתבת.
    ככלל, חברת סלולר מחויבת למענה למכתב טענות של לקוח.

    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.