פירסום שיקרי - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • בר

    נשלח ע"יבר 14:47, 19 בנובמבר 2014

    אני חייל בשרות קרבי בחיל הים (יוצא לבית פעם בשבועיים רק לשישי שבת) חברת דינמיקה סלולר משיקה מסלול תיקונים "דינמיקה FIX" באתר החברה מתחייבת לתיקון תוך 45 בלבד כששלחתי את הטלפון שלי לתיקון לקח להם בפועל 3 שעות עד שקיבלתי את הטלפון בחזרה בטענה שהיה להם לחץ של אנשים. עקב כך רציתי לבטל את הביטוח אך אמרו לי שאני צריך לשלם להם 150 ש"ח קנס יציאה מהביטוח או לחכות ולהמשיך לשלם 4 חודשים (60 ש"ח בחודש על גלאקסי 1)

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:13, 24 בנובמבר 2014

    שלום
    לאור הכתוב במידה והחברה לא עמדה בתנאי ההסכם הכתובים נראה כי ביכולתך לדרוש את ביטול ההסכם וקנס היציאה אינו תקין.
    ביכולתך לפנות אל החברה במכתב ולעלות את טענותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.