גיבוי הנציגה על ידי החברה - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • מתן

    נשלח ע"ימתן 16:13, 19 בנובמבר 2014

    מול נציגת שירות באורנג' ביד אליהו ניתן לי מחיר מסויים עבור חבילת גלישה שיחות והודעות בשילוב עם הטבה על טאבלט. לאחר משא ומתן ארוך וברור עם דגשים מצידי על מה אני צריך ורוצה סוכמה חבילת גלישה בסכום חודשי מסויים עם טאבלט. הנציגה הדפיסה את הדפים שעליהם צריך לחתום לאחר שביקשתי לראות על מה אני חותם. על גבי הטופס המודפס הופיעו פרטים אחרים ממה שסיכמנו עליהם. לדוגמא, חבילת הגלישה היתה קטנה ממה שסוכם. הנציגה מחקה בעט את המספר 3 ורשמה בכתב יד 5 והחתימה אותי. היא אמרה שזה בסדר, ושבכל מקרה הניירת הזאת היא בלתי פורמלית ומה שמשנה זה מה שהיא מכניסה למחשב. כמובן שלאחר חודש התברר כי מהירות הגלישה היתה על 3 ולא כפי שסוכם מול הנציגה, על אף שהבהרתי לה שאין לי טעם לעבור מסלקום לאותה חבילת גלישה שזה מה שחשוב לי- ובמחיר משתלם. כעת אורנג' מגבים גיבוי מלא את הנציגה שכן הניירת שמונחת לפניהם, בחתימה האלקטרונית שלי, מעידה על כך שסיכמתי על חבילת גלישה של 3. בנוסף, מחיר הטאבלט בפרסומות המפוזרות בתחת השירות היה 999 ובחשבונית מופיע שההחזר הוא על 1500. הנציגה לא אמרה דבר על הסכום הגדול יותר, ומעולם לא ראיתי שחתמתי על מסמך שקשור לסכום הזה. חשוב לציין שביקשתי לראות בדף מודפס על מה אני חותם, והנציגה הוציאה לי ניירת והחתימה אותי על משהו מתוקן בעט על ידי. את הניירת הזאת היא ככל הנראה זרקה לפח.. ביקשתי מאורנג' לשלוח לי את המסמכים האלקטרוניים עליהם חתמתי, בכל מה שקשור לטאבלט וזו כלל לא החתימה שלי. אורנג' מגבה לחלוטין את הנציגה ואין לי כל דרך להוכיח שמדובר בלכל הפחות פיזור דעת של הנציגה. מה עושים? מאוד מסתכל

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:31, 7 בדצמבר 2014

    שלום רב,
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי ראשית תפנה אל חברת הסלולר במכתב בדואר רשום, פרט את נסיבות המקרה ובקש את ההסכמים עליהם מסתמכת חברת הסלולר.

    במידה ותגובתה של חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.