לא מבצעים לי אקטיבצייה לקו , - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • רונן

    נשלח ע"ירונן 14:44, 8 בדצמבר 2014

    נבו שלום , ב 7/12 בשעה 19:00 לקחתי סים חדש מבאג וזה בגלל שהישן שלי לא תקין . בחנות הנציג של באג דיבר בטלפון אם נציגי גולן טלקום ועדכן אותם על זה שצריך לאקטב לי סים חדש במקום הפגום. באותו מעמד ציין לפניי הנציג של באג שהסים ייעבוד עוד כחצי שעה בקירוב , גם ציין על העלות של 50 ש"ח עבור הסים. בקשתי לשלם לנציג של באג בחנות את הסכום עבור הסים החדש ( 50ש"ח ) , אבל הוא ציין לפני שהגביה מהחשבון של בגולן טלקום. נכון לעכשיו 8/12 דעה 15:23 ןאחרי 4 שיחות אם נציגי שירות טכני של גולן טלקום הקו שלי עדיין לא עובד. אשמח לעצתך המקצועית.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    08:36, 17 בדצמבר 2014

    שלום
    לאור הכתוב, במידה והקו עודנו אינו פעיל. המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום על החברה ודרוש את פתיחת הקו וכן פיצוי בגין כך. אציין כי גם אם הקו נפתח, ביכולתך לדרוש פיצוי עבור השעות שעברו ללא פתיחתו וזאת בניגוד להבטחת הנציג.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.