התרעה על חריגה מחבילת הדקות לחול - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • קטיה

    נשלח ע"יקטיה 15:10, 8 בדצמבר 2014

    שלום רב, בחודש אוגוסט 2014 רכשתי חבילות דקות לחו"ל דרך חברת סלקום. למרות שהבנתי שהחבילה כוללת 2000 דקות, התברר בדיעבד בעת קבלת החשבון שהחבילה כללה 200 דקות בלבד והסכום בחשבון החודשי הגיע ללמעלה מ- 1,500 ש"ח. אמנם, אכן עשיתי טעות בעת רכישת החבילה ולא הבנתי נכון את נפח חבילת הדקות אך סלקום לא היו מוכנים לבוא לקראתי בשום צורה וטענו בפני שזה באחריות הלקוח לבדוק את מצב הדקות בחבילה שלו ושאם אני רוצה אני מוזמנת להתנתק ולתבוע אותם אך את הכסף אני לא אקבל בחזרה. חשוב לציין שבעת רכישת החבילה לא הוסבר לי שיש לבדוק את מצב ניצול הדקות כל הזמן ולא נאמר לי גם כיצד ניתן לעשות זאת. לאחר בדיקה, גיליתי שבחוק התקשורת יש סעיף מפורש (תוספת משנת 2011) שאומר שבאחריות חברת הסלולר לדווח לי לקראת ואחרי החריגה מנפח הדקות של החבילה (ב- 50%, 75% ו- 90% מתכולת החבילה). רציתי לדעת האם הסעיף המדובר אכן תקף כיום ורלוונטי למקרה זה והאם לדעתכם אוכל לתבוע את חברת סלקום ולקבל את הסכום בחזרה \ להגיע איתם להסדר? תודה רבה לכל מי שינסה לעזור!

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    08:41, 17 בדצמבר 2014

    שלום
    ככלל , ש לשלוח התרעה למכשיר.
    לאור הכתוב ובמידה ולא קיבלת התרעה שכזו המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל החברה ופרטי את נסיבות המקרה ואת העובדה שכפי שאת טוענת, לא קיבלת הודעות ניצול תכולת חבילה.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.