חיוב לקוח בגין מעבר מלקוח עסקי לפרטי - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שחר

    נשלח ע"ישחר 16:06, 17 בדצמבר 2014

    שלום רב, אני לקוח עסקי של חברה סלולרית בעל 3 מנויים מזה 15 שנה לאחרונה פניתי להוזלת מסלולים,המסלולים הזולים שהוצעו היו עבור לקוחות פרטיים. החברה מסרה לי כי עליי לשלם 116 שקל לכל מנוי במידה ואני רוצה להעביר את המנוי לסגמנט פרטי שכן רק כך אוכל להגדיר מסלולים עסקיים. יש להדגיש כי בעת הצטרפות לחברה לא היה סוג עמלה כזה ורק לפני כמה שנים זה התווסף על ידם- ללא יידוע לקוחות העסקיים האם זה קביל? האם יש פה עילה לתביעה ייצוגית? תודה רבה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    19:08, 20 בדצמבר 2014

    שלום
    ככלל, יש להודיע על שינוי בחבילה.
    בכדי לבחון תביעה ייצוגית יש לעמוד ולבחון במספר מאפיינים בהתאם לקבוע בחוק.
    המלצתי הינה כי תיוועץ עם עו"ד לבחינה ובירור טענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.