המכשיר נינעל - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ליאור

    נשלח ע"יליאור 20:00, 18 בדצמבר 2014

    שלום,ברשותי מכשיר נייד שהודיע על עידכון תוכנה,בתמימות התחברתי למחשב במקום עידכון ,המכשיר ביצע איתחול מחדש (זו מדניות החברה)להגדרות. כעת אני נדרש להשיב על שאלות שאיני זוכר את התשובות עליהן. סוף דבר המכשיר תקול כמו גם המיידע שהיה עליו.(מסך לבן) שירות לקוחות בחו'ל ולא יכולים לסייע. משיחות עם טכנאים פרטיים הבנתי שזו תופעה נפוצה אצל אותו יצרן,או שהטלפון נזרק או נמכר בתור חלקי חילוף. מאחר והשתמשתי בו לניהול העסק שלי יש שם חומר חשוב ! מה האפשרויות המשפטיות שלי,אם בכלל? תודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    19:12, 20 בדצמבר 2014

    שלום
    לאור הכתוב, ראשית יש לפנות לשירות לקוחות או לגורם רשמי בחברה בכדי לקבל תשובה רשמית וברורה לאור טענותיך.
    ביכולתך לשלוח מכתב לכתובת שירות הלקוחות בו תפרט את נסיבות המקרה וטענותיך.
    בהתאם לתשובות שירות הלקוחות ניתן יהיה לבחון המשך הליך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.