חיובים עבור שירות שלא ביקשנו בסלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • פנחס כהן

    נשלח ע"יפנחס כהן 13:22, 29 בדצמבר 2014

    הסכמנו עם סלקום על חבילה של 4 מנויים ב250 ש"ח לחודש. לא בדקנו את החשבונות וכעת אחרי כחצי שנה הסתבר לנו שהם מחייבים עבור כל מיני שירותים שלא בקשנו כ 30 ש"ח למנוי דהיינו כמעט 50% נוספים לחשבון! בשיחה עם נציג (סרגי) שהם טעו אבל אני צריך לומר להם שהם טעו והוא מוכן להחזיר לי רק חודש אחורנית! על טעות שהם עשו! אשמח לחוות דעתך מה ניתן לעשות בנדון. תודה רבה, פיני כהן

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:10, 3 בינואר 2015

    שלום
    במידה וקיימות אסמכתאות לטעותה של החברה, המלצתי הינה כי תפנה אל החברה בכתב ודרוש את ההחזר המגיע לך על פי החישוב.
    במידה ותגובת החברה לא תשביע את רצונך, ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.