"הונאת הטאבלט" של חברת פלאפון. - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • נירה גור

    נשלח ע"ינירה גור 17:53, 6 בינואר 2015

    לפני 10 חודשים בביקור בחברת פלאפון, הציע לי איש המכירות שישב מולי להוריד את עלות התשלום החודשי ל60 ש"ח. בסיום ה"עיסקה" הגיש לי הנ"ל מתנה!!!! קופסא ובה מכשיר טאבלט. אני אישה מבוגרת. אמרתי שאינני יודעת מה זה ואין לי צורך בזה. "תני זאת לנכדייך, או לילדייך" אמר האיש. לקחתי את ה"מתנה". נתתי לבתי שעד היום לא פתחה את הקופסא ומאז בכל חודש בחודשו (למשך 36 חודשים!) שלמתי ואמשיך לשלם 40 שקל מידי חודש, על מתנה שאין לי צורך בה. נסיתי לדבר עם החברה מספר פעמים, אולם נאמר שאין מה לעשות. עלי להמשיך לשלם. אבוי לחוצפה לשקרים ולעזות המצח. מה עלי לעשות???? תודה על התייחסותכם. נירה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:44, 7 בינואר 2015

    שלום
    במידה והמכשיר לא נפתח אזי המלצתי הינה כי תפני במכתב אל החברה, פרטי את נסיבות המקרה ובכלל זה את העובדה שלטענתיך הוטעת במעמד הרכישה, את העובדה שפנית פעמים מספר אל החברה ללא הועיל ואת העובדה כי המכשיר סגור באריזתו ודרשי את ביטולו של ההסכם והחזר הכספים שנגבו.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.