ביטוח סמארטפון בחברת Cellfix - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • נטע

    נשלח ע"ינטע 13:26, 8 בינואר 2015

    שלום רב, לפני פחות משנה רכשתי סמארטפון בחברה "גאדג'ט מובייל". בעת הרכישה שילמתי סכום מכובד עבור ביטוח הסמארטפון לשנה - מעבר לעלות המכשיר. לפני כחודש וחצי המכשיר התקלקל. כשהבאתי אותו לחברה, הם התנערו מאחריות וטענו כי המכשיר מבוטח אצל חברה אחרת - Cellfix- - מידע שלא סופק לי בעת רכישת הביטוח. הבאתי את המכשיר לתיקון במעבדה של החברה אשר מתיימרת להיות חברת הביטוח ומאז, מדובר בסיפור מאפטרה. לא רק שבעת מסירת המכשיר לא ניתן לי מכשיר חלופי, אז בנוסף, כבר ימים ארוכים שהם טוענים כי הם "מחליפים רכיבים" והטלפון לא עובד. לבסוף הוכרז כי המכשיר לא תקין ולא ניתן לתקנו. על אף שאני לקוח מנוי ומבוטחת בחברה לא הוצע שום פיתרון לבעיה שלי ואני כרגע ללא מכשיר. חשוב לי לציין כי לאחר "ניסיון התיקון" שלהם הם מאשימים אותי בתוקף על כך שהמכשיר אינו בר תיקון, על אף שלא היתה טענה כזאת בעת מסירת המכשיר לטיפולם. תודה מראש ל ההתייחסות, נטע.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    14:57, 20 בינואר 2015

    שלום רב
    ראשית עליך לבחון מה כתוב בהסכם מכירת המכשיר.
    במידה ואכן לא כתוב לעניין זהותה של חברת הביטוח אזי המלצתי הינה כי ראשית, תפני אל החברה במכתב בדואר רשום ופרטי את נסיבות המקרה ואת העובדה כי כפועל יוצא מהמקרה אין לך, לדבריך טלפון כעת.
    במידה ותשובת החברה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.