ביטול מחיר מבצע על ידי הוט מובייל לפני המועד וחיוב הלקוח במחיר מלא - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • איליה פילמוס

    נשלח ע"יאיליה פילמוס 09:44, 12 בינואר 2015

    הוט מובייל ביטלו לי את חבילת הסלולר לאחר 4 חודשים ללא הודעה מוקדמת למרות שבעת הרכישה הובטח לי מחיר מבצע לשנה! לאחר הביטול התחלתי לשלם מחיר מלא 69.90 למנוי כולל מעם במשך 8 חודשים עד היום. פניתי פעמים רבות להוט מובייל בבקשה לזכות אותי ונאמר לי שעדכון המבצע על אחריות הלקוח. תודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    15:09, 20 בינואר 2015

    שלום רב,
    במידה ויש ברשותך הסכם כתוב עם התנאים שהובטחו לך בדבר מחיר מבצע לשנה וכן לא עודכנת בכך שיתכן והמחיר ישתנה, אזי יתכן כי הינך צודקת בטענתך.
    המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל חברת הסלולר והעלי טענותיך. במידה ותשובתה של החברה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.