הטעייה בקניית סלולר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • רונן

    נשלח ע"ירונן 04:12, 25 בינואר 2015

    שלום, לפני כחודש רכשתי מכשיר lg g2 מחנות סלולר בכרכור. 1. בזמן הקנייה המכשיר שאותו רכשתי הוא דגם d800- דגם שמסתבר כלל אינו מתאים לרשתות הסלולר בארץ מבחינת תדרים. כששאלתי מדוע זה לא הדגם שמפורסם בכל החנויות בארץ (דגם d802) אמר לי בעל החנות כי הדגם שאני רוכש הוא בעל 32 GB ולכן זה הדגם הרלוונטי. כשהגעתי לביתי הסתבר לי שזהו בכלל דגם אמריקאי וכמובן שהוא ללא אחריות יבואן כפי שהובטח לי במעמד בקנייה ואף בשיחה קודמת לקניה. 2. הדגם שאותו רכשתי כלל אינו תומך בתדרים של דור 3. ניתן אמנם לגלוש בנייד בדור 4 אך בחברת אורנג אין כיסוי לדגם זה מה שגורם לבעיות גלישה קשות. 3. עוד באותו הערב שבתי לחנות וביקשתי להחזיר את המכשיר. הבעלים טען כי הוא מוריד לי 300 ש"ח בגין השימוש!!! סירבתי כמובן. לאחר דין ודברים עם הבעלים הבנתי שבעצם "אכלתי אותה". 4. מאז שבתי לחנות שוב והבעלים מסרב להחזיר לי את כספי. אשמח לדעתך, מה עלי לעשות?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    16:11, 8 בפברואר 2015

    שלום רב
    לאור הכתוב, במידה וסוכמו במעמד ההתקשרות סיכומים שלא חלו בפועל אזי אכן יש לבחון את טענותיך.
    כמו כן, לאור ובהתאם לכתוב, בהתאם לחוק המכר המוצר שקיבלת אינו מתאים בדרישותיו לזה שהובטח לך ושבו ניתן לעשות שימוש סביר.
    משכך, המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל החנות והעלה טענותיך. לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לבקש את ביטול העסקה. במידה ותגובתה של החנות לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.