הסרת אחריות מתקלה בזמן אחריות - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שירלי

    נשלח ע"ישירלי 10:03, 15 בפברואר 2015

    שלום , רכשתי מכשיר סמסונג 3 לפני פחות משנה מחברת נט מובייל בתל אביב. מאז המכשיר היה בתיקון כבר 4 פעמים. לפני כחודש המכשיר פתאום נדלק נכבה על דעת עצמו ולא קיבל שיחות ושלחתי שוב לתיקון. אחרי כשבוע התקשרתי לברר ,נאמר לי כי המכשיר לא יתוקן היות וזה לא במסגרת האחריות. לשאלתי מה הם מתקנים , ענו לי הכל למעט קורוזיה ושבירת מסך - מה שלא חוויתי. ואז כשאמרתי שאין למכשיר לא קורוזיה ולא שבירת מסך , אמרו לי שזה בלתי אפשרי. פניתי ליבואן שלהם - ענה לי ששברתי את המכשיר !!! חצוף. כשבאתי לקחת המכשיר , קיבלתי אותו בלי שום מסמך. ביקשתי שיצלמו לי את השברים שלטענתם גרמו לבעיה , ושאני רוצה תיאור בכתב על מה שעשו. לקח להם עןד יותר משבוע להחזיר לי את המכשיר. לסיכום -המכשיר היה ברשותם קרוב לשלושה שבועות, ללא קבלת מכשיר חלופי וכמובן ללא ביצוע תיקון במסגרת אחריות. אציין ואומר שהמכשיר פתאום נכבה ופתאום נדלק ולא כתוצאה מנפילה. הם טוענים שלא ניתן לתקן , ואז שאלתי אם אני אשלם אמרו שזה אפשרי...כמובן לא שילמתי להם ולקחתי המכשיר למעבדה אחרת ושילמתי . כעת רוצה לתבוע אותם - האם כדאי ? תודה שירלי קוחלסקי

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    08:49, 26 בפברואר 2015

    שלום
    לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לבחון את זכויותיך.
    ביכולתך לפנות את בית המשפט לתביעות קטנות.
    אציין כי בהגשת תביעה רצוי כי הטענות תהיינה מגובות במסמכים בכתב, אם ישנם כאלו.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.