חברת פלאפון - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • חני נחמיאס

    נשלח ע"יחני נחמיאס 09:47, 18 בפברואר 2015

    שלום רב, הורי פנסיונרים בני 70++ פנו לשרות במרכז פלאפון בירושלים, לצערי הרב התחיסות אליהם היתה מבישה ואף משפילה, וזאת לאחר שאימי התקשרה מספר פעמים למוקד ואמרו לה להגיע פיזית לחברה. 1. בפלאפון של אבי מדגם ישן מאוד חיבו את חשבונו משנת 2012 בכרטיס SIM שאינו קיים (הוא איננו יודע מה זה SIM בכלל). 2. אמי שהיתה מלווה בנכדה בן 15 הגיע למוקד לתיקון פלאפון בזמן הטיפול הפקידה הציעה לאמא שלי "מתנה" טבלט בתנאי שתחתום שאינה עוזבת את פלאפון לטובת חבר אחרת בתקופה של 3 שנים, אימי אמרה שאין בעיה מבחינתה כי היא לא מתכוונת לעזוב את פלאפון וחתמה על המסמך. הפקידה הביאה לה טבלט ואמרה הנה זו מתנה.... וראו הפתעה המתנה הפכה לתשלום של 39 שח כל חודש. כאשר פנינו לחברת פלאפון אמרו שאין מה לעשות היא חתמה על עסקה, כל טענה של אימי שאין זו עסקה אלה הונאה עלו בתוהו. האם יש קייס כאן לתביעה? תודה ויום טוב.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:03, 26 בפברואר 2015

    שלום,
    לאור הכתוב נראה כי יש לבחון את טענותיכם.
    במידה וטרם פתחתם את הטאבלט, ביכולתכם לדרוש את החזרתו לביטול העסקה.
    במידה ופתחתם את הטאבלט, המלצתי הינה כי תפנו במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה אל החברה ופרטו את כל נסיבות המקרה.במידה ותגובת החברה לא תשביע את רצונכם, ביכולתכם לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.