ביטול עסקה על מכשיר פגום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ג'יין זינגר

    נשלח ע"יג'יין זינגר 14:43, 11 במרץ 2015

    אני רכשתי עבור ביתי טלפון סוני XPERIA Z1 באינטרמט. בתוך 24 שעות, לפני שהיתה לי הזדמנות ללעניין בהתיעוד הנלווה' הופיע סדק קטן במסך, והמסך הפסיק להגיב. אני משוכנת שהמכשיר לא נפל ולא קיבל מכה כל שהו. אני מבינה שזה מעוד בעיתי, אבל אחרי שבדקתי את הקופסא וניירת נראה לי שלטלפון זה יש "היסטוריה" ולא בדיוק חדש. בדקתי אצל חברת סוני, והוא זה לא היה מיובא על ידם. אחרי שיחות עם המוכר, אני לא מעונין לתיקון ורוצה להגיע להסדר החזרת המכשיר (אין מקום לדבר איתם יותר האופן ישיר, ובאותו יום שלחתי מכתב רשום). מה הדרך הכי טוב לגמור עם זה מבלי להפסיד כל סכום הקניה? (המכשיר עלה 1,915 ש"ח, מחיר דומה בכל מקום למכשיר חדש). תודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:26, 24 במרץ 2015

    שלום רב,
    לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לשלוח מכתב דרישה לסיום העסקה עקב הפרת הסכם, לאור כך שהמכשיר אינו עומד בקריטריונים של תקינות. ביכולתך לציין את חוק המכר לעניין זה.

    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.