תשלום חודשי על "חבילה" בטלפונים שאינם בשימוש מפלאפון - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • גלעד בן שלוש

    נשלח ע"יגלעד בן שלוש 18:54, 12 במרץ 2015

    שלום, היום נודע לנו שאנו משלמים באופן חודשי כ50 ש"ח בהו"ק על חבילות שאינן בשימוש. שני הטלפונים לא פעילים לפחות משנת 2009 (הכי מוקדם שהצליחו לבדוק בשירות הלקוחות). כמובן ששני הטלפונים נותקו היום. אציין כי שלחו חשבוניות לכתובת מייל (ישנה ולא זמינה). אך מכיוון שהסכום קטן ולדעתי לא נגבה באופן רציף אז לא שמנו לב להורדה החודשית. האם החברות מחוייבות בהודעה ללקוחות על טלפונים שותקים? האם ניתן לבקש החזר על דמי מנוי על שירות שנגבו בלי לבצע שירות כבר יותר מ6 שנים? בברכה, גלעד

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:34, 24 במרץ 2015

    שלום רב,
    ככלל, בחשבוניות שנשלחות על ידי החברות מפורטים המנויים ובכלל אלה שאינם בשימוש. בנוגע להחזר כספי, ראשית עולה השאלה האם ביקשת את ניתוק הקווים בזמנו והאם יש לך הוכחות לכך, שנית, קיבלת חשבוניות בהן מצויינים פרטי המנוי לאורך התקופה. המלצתי משכך הינה כי תפנה לחברה במכתב בדואר רשום . במכתב יש להעלות את מכלול הפרטים ונסיבות המקרה באופן מפורט ואת בקשותיך.
    בהצלחה
    עו"ד נבו למפל

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.