גלאקסי 5 - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אתי יחזקאל

    נשלח ע"יאתי יחזקאל 12:05, 22 במרץ 2015

    שלום רב, בספטמבר האחרון רכשתי מכשיר מסוג גלאקסי 5 של חברת סמסונג שהוא עמיד במים עם רכישת המכשיר מובטחת אחריות מקיפה לחצי שנה ואחריות לשנתיים. המכשיר נפל לאסלה בטווח הזמן של החצי שנה אחריות (והיה סגור היטב כולל כיסוי) שלחתי את המכשיר לבדיקה וטכנאי מטעם חברת סאני (המייצגת את סמסונג) החליט כי הוא משבית את המכשיר. פניתי לחברה לשירות לקוחות והוסבר לי שמכיוון שלא נרשמתי באתר האחריות לא תקפה האם אתה ממליץ לי לתבוע אותם בתביעות קטנות? תודה מראש

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:54, 24 במרץ 2015

    שלום רב,
    במידה ולא עודכנת בדבר הצורך להרשם באתר להחלת אחריות למכשיר אזי נראה כי ביכולתך לטעון טענותיך. ראשית המלצתי הינה כי תפני בכתב בדואר רשום אל פניות הציבור של החברה .במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.