חיוב חודשי לאחר ניוד - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • רפאל

    נשלח ע"ירפאל 03:22, 2 במאי 2013

    שלום, אני לקוח של רמי לוי ובעבר הייתי לקוח של חברת הוט מובייל. כשהייתי לקוח של הוט הייתי בחבילה בתשלום קבוע של 49 שקלים לחודש. בתחילת חודש מרץ ניידתי את המספר שלי לרמי לוי ולמרות זאת בסוף החודש קיבלתי תשלום מלא על החודש. גם חודש לאחר מכן(אפריל) חוייבתי בסכום של 49 שקלים. פניתי לחברה ואחרי הרבה קישקושים והעברות של נציגים ופקסים וחשבוניות(שאני הייתי צריך לשלוח אליהם כיוון שהם טענו שאין אצלם במחשב,או שהמחשב לא עובד או שהכלב שלהם אכל את החשבוניות שלהם..) בסוף כל הבלאגן הם קבעו שאני צודק וצריך לקבל החזר. את ההחזר קיבלתי בסכום של 1.74 שקלים (שקל ו-74 אגורות) הגיוני?אני בתור אחד שעבר את זה הרבה פעמים עם אורנג' שכל חודש הייתי צריך להתקשר כדי להתווכח על החשבונית נמאס לי מהמשחקים האלה של "שיטת מצליח" מה אפשר לעשות?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    20:38, 9 במאי 2013

    שלום רפאל
    אכן מקומם
    המלצתי הינה מכתב בדואר רשום בו יפורטו טענותיך.
    לאחר מכן ואם תגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך להגיש תביעה קטנה.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.