החזרת מכשיר לאחר יום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • טלי

    נשלח ע"יטלי 08:09, 9 באפריל 2015

    היי. קניתי שעון חכם באחת מעמדות הסלולר בקניון. כשהגעתי הבית והפעלתי אותו נוכחתי לדעת כי עלי לסנכרן את השעון עם טלפון סלולרי כמעט בכל דבר. את מכשיר הסלולר מכרתי. כך שכמעט לא ניתן להשתמש בשעון בלי שיהיה באופן קבוע מכשיר זמין. למחרת הגעתי כדי להחזיר ולקבל את כספי. נאמר לי שבגלל שפתחתי אין אפשרות החזרה. לא נאמר לי דבר כזה בזמן הרכישה. מה עושים? עלה לי יותר מ 2000 שח.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    12:59, 12 באפריל 2015

    שלום רב,
    כשכתבת שלא נאמר לך דבר כזה בזמן הרכישה האם כוונתך הייתה לצורך בסנכרון השעון או לכך שנטען בפניך כי לאחר שפתחת את השעון אין אפשרות החזרה.

    במידה ולא ידעת עם הצורך בסנכרון אזי נראה כי ביכולתך לפנות אל החברה במכתב , לפרט את המקרה ואת העובדה כי לא עודכנת לגבי פעולות הסנכרון שנדרשות. נראה כי ניתן אף להפנות לחוק המכר לאור אי התאמת השעון לציפיותיך.

    בהצלחה.

    עו"ד נבו למפל

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.