• מייסון

    נשלח ע"ימייסון 10:34, 13 באפריל 2015

    שלום, הייתי לקוחה של סלקום ל 20 יום עם 9 מינויים, הם חייבו את חשבוני בסכום מבלי לקבל כל חשבוניות במייל או בדואר כמוסכם , לאחר שעשיתי נייוד למנויים ועברתי לחברה אחרת הם חייבו אותי בסכום שלא צפיתי לו וגם מבלי לשלוח חשבוניות . חיבו אותי עבור מספר שלא בקשתי , והם טענו שהוא מספר פעיל אך בפועל שמתקשרת אליו אקבל מענה קולי שהוא לא פעיל. חייבו אותי במסלול שלא דברו עליו בשיחה הראשונה, מסלול רבעוניות. כטענתם היתי צריכה לתת להם הודעה על התנתקותי . דיברתי איתם כשלושה פעמים והסכימו לעשות לי החזר כספי לחלק מהסכום . חלק מהם הסכים אית בנוגע למספר ההוא שאינו שייך אלי וחלק התחמק מהעניין . חלק מהם אמר שהוא שמע את הקלטת השיחות ואכך דבריי נכונים . אני כבר חודשיים עם אותם טענות מבלי לקבל זיכוי ועוד אחרי שבקשתי לבטל את המנוי ,הם שלחו לי חשבונית לאותו מספר האם אפשר לתבוע אותם ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    20:07, 20 באפריל 2015

    שלום רב,
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תשלח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברה.במכתב תעלה את מכלול טענותיך לגבי התנהלות החברה.
    ככלל, חברת סלולר מחוייבת להשיב למכתב שכזה.

    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.