ניתוק לא במועד - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אורטל

    נשלח ע"יאורטל 23:59, 15 באפריל 2015

    האם יש לי עילא לתביעה כאשר ביקשתי ניתוקי שירותי תוכן מספק אינטרנט במועד מסויים והדבר לא בוצע על ידו וחוייבתי בשוטף ? ההוכחה שלי היא השיחה למוקד השירות והצטרפות לספק תוכן אחר במועד זה יש לציין שביצעתי שימוש בשירותי התוכן של הספק ממנו ביקשתי להתנתק בשוגג גם לאחר בקשת התנתקות בנוסף עוול שנגרם לי כתוצאה מהבטחת נציג לזיכוי בעקבות מידע שגוי ולא בוצע בפועל ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    20:14, 20 באפריל 2015

    שלום רב,
    ככלל, במידה וביקשת לנתק שירות וקיים על כך תיעוד ואותה בקשה לא התקיימה בניגוד לסיכום אזי נראה כי יש לך זכויות לדרוש את החיובים שנגבו ממך שלא בצדק וכן את עוגמת הנפש שחווית לאור ההבטחה שלא קויימה.
    המלצתי לאור כך בהינה כי תפני במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה אל החברה והעלי טענותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.