שיטת ה"מצליח "של סלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • נורית

    נשלח ע"ינורית 07:08, 19 במאי 2015

    הצטרפתי לסלקום בספטמבר2014 בחבילת זוגות הכוללת 4 קווים,במחיר 50 ש"ח על כל קו.בסה"כ 200 ש"ח. מסתבר שהחל מחודש אוקטובר 2014 ועד מאי 2015 חוייבתי כל חודש בכרטיס האשראי בסכומים שונים בין400-800 ש"ח.החיובים היו בשלוש חיובים שונים בפירוט בוויזה וחשבוניות לא קיבלתי הביתה (רק אחרי שפניתי לשירות ב-16/2/2015 נשלחו אליי חשבוניות אך רק עבור 2 קווים. בנוסף בתאריך 19/11/2014 פנתה אליי נציגת שירות והציעה לי חבילות תוכן ואמרתי לה שאינני מעוניינת אך הנ"ל לא הרפתה ואמרה לי "מה אכפת לך זה בחינם לחודש ,אני אשלח לך קישורים בהודעת s.m.s ואחרי חודש תתנתקי" לבסוף הסכמתי כדי לסיים את השיחה ולא פתחתי מעולם את הקישורים ששלחה(בתמימותי חשבתי שאם לא אפתח את הקישורים אז בעצם לא הצטרפתי לשירות )ואז התחילו לחייב אותי בסכום של 782 -632 ש"ח. כשפניתי לשירות בטלפון נאמר לי ע"י נציג שהוא שמע את ההקלטה של השיחה ושאני הסכמתי לשירותים ושאין מה לעשות כי השירות ניתן ע"י מפעיל חיצוני. חשוב לי לציין שחויבתי יותר מההסכם גם בלי קשר לחבילות התוכן. בתאריך 16/2/2015 ביקשתי להתנתק מכל השירותים ולשלם 50 ש"ח עבור כל קו .ולמרות זאת המשיכו לחייב אותי . כשאמרתי נואש פניתי לחברת תקשורת אחרת והזמנתי כרטיסי סים על מנת לעבור חברה,ופניתי שוב לשירות כדי לדעת איזה מספרים לנייד. להפתעתי גיליתי שסלקום מעבר לארבעת הקווים שיש לי הוסיפו לי קו נוסף שלא ידעתי על קיומו (שוב מהסיבה שלא קיבלתי חשבוניות הביתה )מסתבר שכשביקשתי כרטיס סים עבור הבן שלי כי הטלפון שלו נגנב פשוט הוסיפו קו נוסף במקום לשייך אותו למבצע זוגות במקום זה שנגנב. למרות פנייותי הרבות לשירות הטלפוני המשיכו לחייב אותי והציעו לי בתור פשרה זיכוי בסכום של 150 ש"ח,כשבפועל החברה גבתה ממני כ-1900 ש"ח יותר במשך התקופה שבה הייתי מנוייה. במרץ 2015 פניתי ל"אמון הציבור" במטרה לנסות לפתור את העניין אך סלקום טרם הגיבה לפנייתם. מיותר לציין את עוגמת הנפש הטרחה וחוסר האונים ,שלמרות פניותיי הרבות וזמני המתנה בכל פעם לנציג עדיין המשיכו לחייב אותי בהגזמה ולא יכולתי לעשות כלום!! בנוסף גם שמתי לי בחשבוניות המעטות שקיבלתי מהחברה הסכומים שונים מהחיובים בכרטיס אשראי. מבקשת לדעת מה לעשות , על איזה סכום לתבוע? ואיזה מהחוקים להגנת הצרכן סלקום הפרה? בתודה מראש זראד נורית

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    18:22, 28 במאי 2015

    שלום רב,
    ככלל, לאור כתוב נראה כי ביכולתך להגיש תביעה. נראה כי בית המשפט לתביעות קטנות הוא הראוי בתביעה שכזו.
    ראשית,ככלל, הגשת תביעה צריכה להיות מבוססת על הסכום הנזק שנגרם לך או שנגזל ממך, ניתן להוסיף לסכום זה פיצוי בגין עוגמת נפש, אבדן ימי עבודה וכו'. יש להוכיח את כל העילות.
    לאור הכתוב נראה כי ההפרה נוגעת בין היתר לחוק החוזים ולחוק הגנת הצרכן הנוגעת להפרת הסכם בין הצדדים.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.