פלאפון - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אורלי

    נשלח ע"יאורלי 16:24, 1 ביוני 2015

    שלום.לפני כחודש היתקשרו אליי מחברת עורכי דין ודרשו ממני לשלם חוב עבור המכשירים שרכשתי.אמרתי שאני אשלם בעוד חודש את כל הסכום.חודש עבר ולא יכולתי לעמוד בתשלום.דיברתי עם עורכת דין שלהם,וביקשתי שתיפרוס לי את התשלום לכמה פעמים.אמרתי לה שאין לי בעיה לשלם עכשיו חלק אבל לא את כל הסכום.היא התחילה לצרוח עליי שלא מעניין אותה דבר אני חייבת לשלם עכשיו הכול או שהיא מעבירה את התיק להוצאת לפועל.חזרתי כמה פעמים שאין לי בעיה לשלם חלק שתיתן לי פירטי בנק,אך היא לא רצתה להקשיב,אמרה שלא תיתן לי שום פרטים,דיברה בזילזול מוחלט וניתקה לי בפנים...אז השאלה שלי,האם לא קיים יותר דבר כזה פריסת חוב לכמה תשלומים?הרי אמרתי שאשלם.אפשר לסגור את העניין בשקט או שאצטרך כבר לדבר עם הוצאת לפועל??אההה ועוד משהו היא לא מוכנה לדבר איתי בשום פנים ואופן וכשניסיתי לדבר עם עורך דין אחר,היפנו אותי אליה...אז אין שם עם לדבר.תודה מראש על התשובה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:48, 16 ביוני 2015

    שלום אורלי
    לאור האמור המלצתי הינה כי תכתבי מכתב המפרט את ניסבות המקרה ואת רצונך לפריסת תשלומים.
    שלחי את המכתב בדואר רשום עם אישור מסירה או בפקס עם אישור קבלה. לאחר שליחת המכתב בררי עם המשרד אם המכתב הגיע.
    ככלל, יש לענות על מכתבים מעין אלו. משכך להערכתי תקבלי תשובה למכתבך.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.