טלפון במסגרת אחריות - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • מיכאל

    נשלח ע"ימיכאל 12:31, 8 ביוני 2015

    שלום רב ! רכשתי טלפון סוללרי חדש לפני 4 חודשים בבסט מובייל .הטלפון היתקלקל ולא ניתן לתיקון (תשובה של מעבדה שלהם) הציעו לי מכשיר מחודש עם זיכרון פחות ממהש היה לי במכשיר קודם + היה לי מגן מסך שעלה 100ש"ח שגם אותו אני לא מקבל חזרה .מה אומר החוק אני צריך לקבל מכשיר חדש או מחודש ? ומה לגבי מגן מסך.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:03, 16 ביוני 2015

    שלום מיכאל.
    איני מכיר את פרטי האחריות.
    המלצתי הינה כי תבחון את טפסי האחריות בכדי לברר את מאפייניה.
    במידה ואין לך את האחריות, ביכולתך לפנות אל החברה ולבקשם.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.