תביעת נגד סלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יאיר וייזר

    נשלח ע"ייאיר וייזר 17:05, 8 ביוני 2015

    אני כותב את השאלה הזאת בשביל חבר שלי אתמול הוא התקשר לסלקום על מנת להצטרף לשירותי הטלוויזיה שלהם והם אמרו לו שהם ישלחו לו טכנאי בסביבות השעה 16:15 בזמן שהוא יושב בבית ומחכה לטכנאי כבר הגיע השעה 17:20 והטכנאי עוד לא הגיע הוא התקשר אליהם לברר מה קורה והם אמרו לו שהוא מאחר בחצי שעה ושהם יכולים לשלוח לו טכנאי בסביבות 17:45 והוא אמר להם שהוא צריך להיות במקום אחר בשעה הזאת ושישלחו לו טכנאי למחר היום הוא דיבר איתם והם אמרו לו שהם מצטערים על האיחור ושהם מוכנים לפצות אותו ב- 50 ש"ח ושהיום בין השעות 16:00-18:00 וכמובן שהגיע כבר השעה 18:00 והטכנאי לא בא ברצוני לדעת האם יש פה עילה לתביעה בתודה מראש יאיר

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:38, 16 ביוני 2015

    שלום רב,
    לאור האמור, נראה כי התנהלות החברה אינה תקינה.
    המלצתי הינה לפנות אל החברה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה ולהעלות את הטענות בדבר אי הגעת הטכנאי בשעה שנקבעה ואבדן זמן בהמתנה לו.
    ככלל, חברת סלולר מחוייבת לענות למכתבים מעין אלו.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.