שידרוג מכשיר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שי

    נשלח ע"ישי 20:00, 7 ביולי 2015

    לפני כ 10 חודשים שדרגתי מכשיר ברשת פלאפון. מסתבר שהוחלפה לי חבילה שהייתה ברשותי עם שיחות לחו"ל לחבילה ללא שיחות לחו"ל ורק לאחר 7 חודשים התחילו לחייב אותי לשיחות לחו"ל בחיובים גבוהים כי החבילה שונתה לטענתם היה צריך להגיע הודעת סמס תוך 24 שעות על שינוי חבילה מה שלא קרה. בנוסף לתומי חשבתי שאני חותם על חוזה על מכשיר חדש שאני משדרג אבל מסתבר חתמתי גם על החבילה החדשה שלא נאמר לי בכלל וגם לא בקשתי להחליף את הישנה. האם יש לי מה לעשות או שבגלל שחתמתי הכל עובד לטובתם?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:12, 28 ביולי 2015

    שלום רב,
    ככלל, במידה וקיים הסכם הנושא את חתימתך לגבי תוכנית חדשה אזי הדבר מהווה רכיב משמעותי.
    יחד עם זאת, במידה ובמהלך המשא ומתן עם נציג החברה לא הוסברו לך פרטי העסקה/הוסברו בצורה לא נכונה אזי ביכולתך להעלות טענותיך. המלצתי ראשית הינה כי תשלח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר.
    במידה ותגובתה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לבחון הגשת תביעה. אציין כי בכדי להגיש תביעה רצויות ביותר אסמכתאות להוכחת טענותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.