הפרת חוזה ביטוח למכשיר,סלדון. - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • נועם

    נשלח ע"ינועם 17:24, 15 ביולי 2015

    שלום,רציתי לפנות בגין שורת הפרת הסכמים אשר בוצעו על ידי סלדון מעבדות. בתאריך ה5/7/15 יום ראשון, פניתי לנקודת האיסוף של סלדון,אשר ממוקמים בחנות Mobi רמת גן.כאשר הגעתי,ביקשתי למסור את הפלאפון לסלדון.בMobi אמרו שכל מה שצריך לעשות זה לפרט בפניהם מה לא תקין בפלאפון,למסור אותו,ולקבל אותו חזרה תוך 5 ימי עסקים בלבד(כפי שמפורט בחוזה עם סלדון).כאשר שאלתי אותם האם יש צורך לשלם,הם ענו לי שלא,ושאבוא עם הכסף ביום קבלת הפלאפון.כאשר ביקשתי פלאפון חלופי(כמו שכתוב בחוזה),נעניתי ש"הנציג של סלדון אינו פה,ויגיע מחר.אפשר לציין שסמכתי על כך שאקבל את הפלאפון החילופי,והדבר גרם לי עוגמת נפש. כעבור יומיים,ביום שלישי,נשלחה אלי הודעה,בה נכתב שכדי שאאשר את התשלום(להפתעתי הרבה,למרות המידע שקיבלתי בMobi)אצתרך להתקשר למספר מסויים.המספר הזה לא הייה זמין.אמרתי לעצמי שכנראה מדובר בטעות תמימה של סלדון,וכל מה שצריך לעשות הוא להבהיר שהמידע שקיבלתי מMobi הייה שונה.להפתעתי דרשו מימני מייד תשלום בעזרת פרטי כרטיס אשראי,שלא היו עלי,בין היתר כי לא הייתי מוכן לכך משום שנאמר לי שאין צורך בלשלם בטלפון,אלא מספיק בסיום התיקון,כאשר אראה את המכשיר.אמרתי שאוכל לקבל את הפרטים בעוד שעה,ובתוספת הזמן שאחכה להם על הקו כבר לא יהיה עם מי לדבר בגלל שהם כבר יסגרו.אז פניתי אליהם שוב למחורת(יום רביעי)ונתתי את פרטי האשראי.להפתעתי,נאמר לי שחמשת ימי העסקים יתחילו רק מהיום (יום רביעי)!ניסית לבקש ולהבין,אך הם אמרו שאין מה לעשות בעניין.בסופו של דבר,נציגת השירות הסכימה איתי שזו הפרת החוזה,ושלמרות זאת אין מה לעשות בעניין.כעבור חמש ימי עסקים,יום שלישי(ה14/7),התקשרתי שוב,להתעדכן באיזו שעה אוכל לאסוף אותו.נאמר לי,שוב שלא אוכל לקבל אותו,הוא עוד לא מוכן.אנו מדברים פה על הפרת הסכם תאריך קבלת הפלאפון פעמיים!!! ביום רביעי(ה15/7)התקשרתי שוב,והפעם נאמר לי שכדי להמשיך בהליכי התיקון אצטרך לשלם עוד אלף שקלים!!!(מה שלא מצויין בחוזה.כל מה שכתוב בחוזה לגבי תיקון שלא כלול בהסכם הוא תיקון "טוטאלוס"-תיקון שעלות התיקון שלו גבוהה מעלות המכשיר.למרות שהמכשיר "גלאקסי נוט 3" לא עולה פחות מאלפיים שקלים,ואם אלך למעבדה ואשאל אותה להעריך עלות תיקון של שכבת הצבע של המסך התיקון לא יתקרב לחצי מעלות המכשיר,אם כך,איך המצב הזה נקרא טוטאלוס?). אני מבקש את עזרתך מישום שאיני יודע מה עוד לעשות במצב זה. אני מיואש מתפקוד סלדון, אשר גורמים לי לשלם עוד אלף שקלים במקום לקבל את הפיצוי המגיע לי כאדם שהכפילו לו את רק "חמשת ימי עסקים"כביכול הדרושים לתיקון. אשמח אם תכוון אותי,יום טוב.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:43, 28 ביולי 2015

    שלום רב
    לאור הכתוב נראה כי אכן הופרו הסיכומים שנאמרו לך.
    המלצתי הינה כי ראשית תפנה בכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברה. פרט בדיוק את השתלשלות המקרה ואת טענותיך.

    במידה ואינך מקבל תשובה או התשובה אינה לשביעות רצונך ניתן לבחון הגשת תביעה בבית נהמשפט לתביעות קטנות בה תצין את מכלול הטענות, תצרף אסמכתאות לטענותיך ולפניותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.