סרוב חברה סלולרית לקבל סמרטפונים שנרכשו בתוך 14 יום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • עודד אולמן

    נשלח ע"יעודד אולמן 09:52, 19 ביולי 2015

    הגעתי לסניף להחליף סים, הציעו לי לשנות למסלול מוזל בתמורה לרכישת 2 טבלטים, הסכמתי וחתמתי, בהגיעי התחרטתי ולמחרת חזרתי לסניף להחזיר את הטבלטים. הנציג גילה אי רצון לבטל את העסקה והצליח לשכנע אותי להחליף את 2 הטבלטים ב 3 סמרטפונים סוני ועוד 3 שוברי קניה השוום 100 ש"ח כל אחד. סה"כ הרכישה 70 ש"ח לתקופה של 3 שנים עליהם אקבל זיכוי כל עוד אני ממשיך עם התוכנית, בהגיעי הביתה ראיתי שהמכשירין נמכרים בשוק ב 300-500 ש"ח למכשיר ולכן חזרתי שוב לסניף לבטל את העסקה. הפעם נתקלתי ביחס עויין ובסרוב מוחלט לבטל את העסקה ולקבל את הסמרטפונים ביחד עם השוברים שלא השתמשתי בהם בחזרה למרות שזה היה פחות מעשרה ימים מהרכישה המקורית. יומים לאחר מכן שלחתי שליח להחזיר וגם הוא נתקל בסרוב, קבלתי ממנו הצהרה משפטית על הסרוב לקבל את הסמרטפונים, כעבור עוד יומים הגעתי פעם נוספת לסניך לבטל ולהחזיר ושוב נתקלתי בסרוב בטענה שזה לא קניה אלא החלפה. מה דעתכם האם ניתן לתבוע, אם כן מה תובעים - 2400 ש"ח או דירשה להחזיר את הוצר ??

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:45, 28 ביולי 2015

    שלום
    לאור ובהתאם לכתוב נראה כי על פניו התנהלות החברה אינה תקינה.
    ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות. ביכולתך לבקשת את ביטול העסקה.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.