מעבדה רוצה להביא מכשיר משומש במקום שלי - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שושן

    נשלח ע"ישושן 18:42, 26 ביולי 2015

    בבקשה תענו לי. אני אבודה! הבאתי את הפלאפון שלי לתיקון במסגרת האחריות. ההתנהלות הכללית של החנות היתה לא בסדר - אמרו לי שמשך התיקון הוא מקסימום 14 יום, כשזה עבר אמרו שזה בעצם 14 ימי עסקים, בדקתי ובתעודת האחריות רשום עד 7 ימי עסקים וכשאמרתי למנהל הוא אמר לי "אז מה". בסוף הודיעו שהפלאפון מתוקן רק לאחר 17 ימי עסקים. לאחר שעברו 14 ימי עסקים התקשרו אלי והודיעו לי שלא הצליחו לתקן את המכשיר והציעו להביא לי מכשיר משומש תקין מאותו סוג (רק בצבע אחר כי לא היה להם בצבע שלי). סירבתי משום שלא ברור לי למה אקבל טלפון משומש כשאת המכשיר המקורי שלי קניתי בסכום מלא. אז התקשרו אלי שוב למחרת ואמרו שבעצם הצליחו לתקן את המכשיר (תמוה) ושהוחלפו בו בטריה, מסך ולוח ראשי. הגעתי לחנות וראיתי שזה לא המכשיר שלי - על גב המכשיר שלי היה כתוב d802 ועל הגב הזה היה רשום d800. כשאמרתי שזה לא שלי הם אמרו שבעצם גם החליפו את הגב (לא נאמר קודם) משום שהחיישנים התקלקלו (שאלתי חבר שעובד בחנות טלפונים והוא אמר שנדיר שחיישנים מתקלקלים ואם כבר אז מחליפים את כל המכשיר). לדעתי הם איבדו את המכשיר ונאלצו להציע לי אחר כי היה להם רק בצבע אחר ולאחר שסירבתי הם מצאו מכשיר דומה לשלי הם טוענים שזה שלי רק שרוב החלקים בו הוחלפו ברמה שלא רואים שום חלק מקורי של המכשיר שלי. הם מכחישים שזה מכשיר אחר. כמו כן הם אמרו לי שזכותם להביא לי מכשיר משומש תקין ולא מגיע לי חדש. לא הצלחתי להבין את התקנות להגנת הצרכן... מותר להם להביא לי מכשיר תקין משומש? ואם כן למה הם מכחישים שזה המכשיר שלי ולא אחד אחר?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:03, 28 ביולי 2015

    שלום רב,
    לאור ובהתאם לכתוב נראה הזכויות איתך.
    ראשית להבנתי תקופת הזמן הקבועה בהסכם לתיקון המכשיר לא התקיימה.
    שנית, יש לבדוק האם בהסכם רשום קבלת מכשיר משומש במקרה של בעיה במכשיר.
    שלישית. במידה והמכשיר אינו שלך, בניגוד לדברי הנציגים, כפי שהינך חושש אזי על פניו זו הפרת הסכם ועילה לביטולו.
    המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום על החברה, פרט את השתלשות הענינים ואת טענותיך.
    במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לבחון פנייה את בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.