רציתי לדעת אם אפשר להגיש תביעה לאורנג - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • עידן עזרא

    נשלח ע"יעידן עזרא 12:28, 30 ביולי 2015

    שלום, קניתי מכשיר אייפון 6+ לפני כ3 חודשים מחברת אורנג בקניון חיפה,על המכשיר שילמתי וממשיך לשלם בתשלומים ל3 שנים בסך הכל משלם על האייפון 5400 ש"ח . לפני כמה ימים הבחנתי שהאייפון התעקם ובנוסף לזה נתקע. הפקדתי את המכשיר בחברת אורנג בקניון חיפה אשר מסרה לי ללא שום בדיקה ראשונית "אני יכול לקחת את הטלפון לברזל אין מה לעשות איתו יש השתתפות עצמית של 1400 ש"ח כך נציגת שירות לא אמורה לדבר ללקוח ועוד חייל אשר על ההשתתפות עצמית שלו אמור לשלם 3 משכורות בצבא. אתמול בשעה 15:40 חייגה אליי נציגה של אורנג בשם אלינור אשר פשוט הציבה לי אולטימטום שאם עד השעה 16:00 לא אקבל החלטה לתשלום האייפון,האייפון יישאר אצלהם.( לא נראה לי הגיוני שאפשרי לתת תשובה תוך 20 דק אם לשלם סכום כזה )היום חייגה אליי שוב מהמעבדה של אורנג הנציגה בשם אלינור אשר מסרה לי שקיבלה תשובה ממעבדת apple והעיקום של המכשיר מוגדר כנזק לקוח ויש השתתפות עצמית בסך 1400 ש"ח ובמידה ולא אבוא לקבל את האייפון עד ה18/8 האייפון יוגדר כ"נטוש" ולא אוכל לקבל אותו אך עדיין אצטרך לשלם. * בתמונה שמצורפת כאן מצויין שחברת apple תפצה לקוחות שהמכשירים שלהם התעקמו. איך חברה כמו אורנג מסוגלת לגבות מחייל אשר מקבל משכורת של 800 ש:ח השתתפות עצמית על נזק שלא עשיתי. אשמח לתשובה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    14:25, 3 באוגוסט 2015

    שלום
    לא הבנתי את נסיבות המקרה אולם ככלל, תנאי ביטוח ואחריות אמורים להיות כתובים בהסכם וידועים לצרכן.
    במידה ולא ניתן לך מידע לגבי האחריות במעמד הקנייה ואין תזכורת לכך בהסכם בין הצדדים המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל פניות הציבור של החברה, פרט את נסיבות המקרה, את העובדה כי המכשיר התעקם, את תשובות נציגי החברה.

    ככלל, חברה חויבת לענות על מכתבים מעין אלו.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.