סיום חבילה בגולן ומעבר אוטומטי לחבילת 99 שח - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • משה

    נשלח ע"ימשה 21:43, 14 בדצמבר 2015

    שלום רב בעת מעבר על חשבון הויזה היום ראיתי חיוב חריג של גולן. בבדיקה שמוקדקת של החשבוניות האחרונות באתר גולן שמתי לב כי גולן העבירו את החבילה שלי ל 99 ש"ח החל מחשבונית אוגוסט. לא זכור לי כי קיבלתי כל התראה כי החבילה עומדת להסתיים. האין גולן מחוייבת להודיע לי על סיום החבילה ? כמו כן גולן אינה שולחת את החשבונית במייל. לו עשתה זאת יכולתי כבר בחודש ספטמבר לגלות את המעבר ולחזור לחבילה זולה יותר. האם יש חוק להגנת הצרכן העומד לטובתי ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:30, 31 בדצמבר 2015

    שלום רב,
    ככלל, חברת סלולר צריכה לעדכן אותך בסיום חבילה,
    במידה וסיכמת על שירות קבלת חשבוניות במייל ולא קיבלת אז זוהי טענה נוספת שביכולתך לעלות
    המלצתי הינה כי תפנה ראשית במכתב בדואר רשום על אישור מסירה לחברת הסלולר והעלה טענותיך.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.