רכשתי iphone6s ואני לא מרוצה - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אריאל זדה

    נשלח ע"יאריאל זדה 10:11, 25 בדצמבר 2015

    שלום רב! רכשתי iphone6s מחנות מרמת גן כרגע לא משנה מי העסק רציתי לדעת כמה דברים: 1.לפני שקניתי את המכשיר שאלתי את האחראי שם אם המכשיר בא עם אחריות של יבואן רשמי והוא אמר שכן כשהמכשיר הגיע הוא נפל וניזוק ורציתי לתקן אך שהלכתי לבדוק אם המכשיר באחריות אצל היבואנים הרשמיים אמרו לי שלא גיליתי מספר דברים שיש אחריות יבואן מורשה שזה משו אחר לגמרי ושהמכשיר נרכש בארה"ב ונמכר לי במחיר של הארץ יש לציין גם שהגיע לי מטען של ארה"ב והייתי צריך ללכת במיוחד להחליף את המטען רציתי לדעת אם יש לי אפשרות לעשות עם זה משו ואם יש עילה כלשהי לקבל ממנו פיצוי או להחזיר לו את המכשיר ולקבל החזר כספי,חשוב לציין כי לא הייתי מרוצה בכלל מהקנייה והיחס של אותו מוכר והשירות על הפנים וכעת נתקעתי עם מכשיר שבור ועלות היא התיקון יקרה מידי. ואם יש לכם קצת יותר מיגע על אחריות של יבואן מורשה. 2.המוכר גם אמר שבגלל שעושים 12 תשלומים הוא מחייב ב-40 שקל ריבית רציתי לדעת אם זה מותר? ובחיוב רשום שהוא חייב משו אחר במקום ריבית וכששאלתי אותו הוא אמר שבטעות הוא הקיש משו אחר אבל הכוונה הייתה לריבית. אשמח לתשובתכם בברכה, אריאל זדה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:43, 31 בדצמבר 2015

    שלום רב,
    במידה ובוצעה עסקה מבלי שכל הפרטים לגביה הוצגו לך/נגלו לך וכן אינך מרוצה מהשירות, ביכולתך לפנות לבית המשפט בבקשה לבטלה ולקבל פיצוי כלשהו.
    המלצתי ראשית הינה לפנות במכתב אל העסק ולהעלות את טענות בטרם פנייה לבית המשפט.

    בהצלחה
    נבו

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.