ביטול עיסקה וקבלת כספי בחזרה - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ליאת

    נשלח ע"יליאת 06:20, 14 בינואר 2016

    ברשותי 4 מנויים אותם רציתי להעביר לחברת הסלולאר גולן טלקום. לאחר כחצי יום התקשרתי עם החברה וביקשתי לבטל את העיסקה. הם מצידם טענו שכרטיסי הסים נשלחו ע"י שליח ועד שהכרטיסים לא יחזרו אליהם חזרה אין הם יכולים לבטל את העיסקה. לאחר כחצי חודש של התכתבויות אל מול שירות הלקוחות של גולן טלקום ולאחר שכרטיסי הסים לא הגיעו - התייאשתי והשארתי את המצב כמו שהוא - בתקווה שהם יבטלו את העיסקה ולא יחייבו את כרטיס האשראי שנתתי - ואז לא רק שהם חייבו את הכרטיס - אלא שחייבו אותו חודש אח"כ בעלות השימוש בתוכנית!!! איך אני מקבלת את כספי בחזרה??

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    13:30, 14 בינואר 2016

    שלום רב,
    לאור הכתוב המלצתי כי תפני במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה אל החברה והעלי טענותיך.
    במידה ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך, ניתן לבחון פניה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
  • 13:04, 21 בינואר 2016

    גם אני כך אחד לאחד מה עשית בסוף

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.