לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שלומי

עזיבת החברה הסלולרית אבל ממשיך לשלם

הייתי לקוח בעבר של חברת סלקום רכשתי אצלהם מכשיר גאלקסי אס 5 היה לי עליו אחריות של חברת תעשיה אווירית דרך אחי כולל אחריות יצרן כעבור 3 חודשים מזמן הרכישה הספיקר בסלולר הפסיק לעבוד ניגשתי לחברת הסלולר שיטפלו לי במכשיר וכל מה שעשו לא עזר לי כעבור תקופה לאחר וויכוח מול החברה החלטתי לעזוב אותה החברה לא סיפקה לי את השרות של השנת האחריות ולא תיקנה לי אתהבעיה בספיקר נשארתי איתו כך עד היום ואני ממשיך לשלם לחברה על המכשיר מכיר מלא האם מותר לחברה לא לספק לי מענה לתקלה של המכשיר לאחר שעזבתי אותם בידיעה שאני ממשיך לשלם להם כל חודש במשך 36 חודשים על המכשיר?

עו"ד נבו למפל

שלום רב, ככלל, חברת סלולר מחוייבת לעמוד בתנאי האחריות שחתמה אל מול הלקוח. במידה ועזבת את החברה אזי האחריות מפורטת בהסכם שנחתם בין הצדדים אשר הינו תלוי שירות וכו'. המלצתי הינה כי תבחן את הסכם ההתקשרות בינך לבין חברת הסלולר, ובמידה והצדק איתך וההסכם קובע כי האחריות נותרת בעינה לאחר עזיבת החברה, ביכולתך לשלוח מכתב אל חברת הסלולר בדואר רשום עם אישור מסירה והעלה טענותיך. ככלל,חברת סלולר מחוייבת לענות על מכתבים מעין אלו. בהצלחה

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר