עזיבת החברה הסלולרית אבל ממשיך לשלם - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שלומי

    נשלח ע"ישלומי 20:30, 14 בינואר 2016

    הייתי לקוח בעבר של חברת סלקום רכשתי אצלהם מכשיר גאלקסי אס 5 היה לי עליו אחריות של חברת תעשיה אווירית דרך אחי כולל אחריות יצרן כעבור 3 חודשים מזמן הרכישה הספיקר בסלולר הפסיק לעבוד ניגשתי לחברת הסלולר שיטפלו לי במכשיר וכל מה שעשו לא עזר לי כעבור תקופה לאחר וויכוח מול החברה החלטתי לעזוב אותה החברה לא סיפקה לי את השרות של השנת האחריות ולא תיקנה לי אתהבעיה בספיקר נשארתי איתו כך עד היום ואני ממשיך לשלם לחברה על המכשיר מכיר מלא האם מותר לחברה לא לספק לי מענה לתקלה של המכשיר לאחר שעזבתי אותם בידיעה שאני ממשיך לשלם להם כל חודש במשך 36 חודשים על המכשיר?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    19:04, 24 בינואר 2016

    שלום רב,
    ככלל, חברת סלולר מחוייבת לעמוד בתנאי האחריות שחתמה אל מול הלקוח.
    במידה ועזבת את החברה אזי האחריות מפורטת בהסכם שנחתם בין הצדדים אשר הינו תלוי שירות וכו'.
    המלצתי הינה כי תבחן את הסכם ההתקשרות בינך לבין חברת הסלולר, ובמידה והצדק איתך וההסכם קובע כי האחריות נותרת בעינה לאחר עזיבת החברה, ביכולתך לשלוח מכתב אל חברת הסלולר בדואר רשום עם אישור מסירה והעלה טענותיך.
    ככלל,חברת סלולר מחוייבת לענות על מכתבים מעין אלו.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.