סלולאר חברת אורנג וחברת גולן - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • eldad

    נשלח ע"יeldad 13:03, 21 בינואר 2016

    כיום אני נמצא בחברת אורנג, אורנג במעמד העיסקה דרך טלפון התחייבה לשרות תיקונים מלאה עליו שילמתי עם הזמן היא ביטלה את השרות אך גבתה כסף . יש לי הקלטה של השיחה וכו. עם הזמן והיאוש חיפשתי לעבור לחברת גולן. שם נילקח לי כסף עבור כרטיס סים הכרטיס לא הגיע החברה לא טיפלה בי אמרה לי לחכות ככה בערך חודש, לאחר שביקשתי לבטל הכל שהרי אין בי טיפול נאמר לי שאין בעיה אבל כסף לא יחזור והסים אם ארצה ישלח שוב , כיום מלאית ברירה הסכמתי לקבל את הסים ובכל זאת להתנייד אך מאחר ועברו 4 חודשים מא הרכישה ביקשתי להיכנס לחבילה עדכנית וזולה יותר אז נאמר לי שכל החלפה כרוכה בתשלום נוסף וכל זה למרות שעדיין לא נויידתי עדיין לא קיבלתי סים עדיין איני לקוח . ברצוני לדעת אם אני יכול לתבוע ומה הסיכוי שלי . אני סטודנט אין לי כסף לשלם כרגע ולכן באפשרותי או לתת אחוזים מהתביעה או לפנות לבד אשמח לקבל הכוונה בברכה אלדד

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    19:11, 24 בינואר 2016

    שלום רב,
    לצערי לא הבנתי את השתלשלות העניינים, אנא פרט בשנית את סדר האירועים בכדי שניתן יהיה לבחון את השאלה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.