אי הודעה על סיום חבילת גלישה - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • ערן

    נשלח ע"יערן 20:26, 16 בפברואר 2016

    כשקיבלתי חשבונית חיוב של הכרטיס אשראי גיליתי כי חוייבתי על ידי גולן טלקום פי עשר יותר ממה שהייתי משלם עד לחודש שעבר שילמתי 47 ש"ח לשישה מנויים והחודש הנוכחי חוייבתי 600 ש"ח...שדברתי עם נציגת שרות וטענתי כי לא הודיעו לי על סיום החבילה היא טענה כי זה בעיה שלי והייתי צריך לבדוק.....האם יש דרך לקבל זיכוי?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    20:33, 20 בפברואר 2016

    שלוםרב,
    לאור הכתוב נראה כי חברת הסלולר צריכה הייתה לעדכן אותך.
    המלצתי הינה כי תפנה אל חברת הסלולר במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה והעלה טענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.