אחריות על מכשיר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • תמר

    נשלח ע"יתמר 12:27, 24 במאי 2013

    שלום, לפני 7 חודשים רכשתי גלקסי s 3 בחנות פרטית. לפני כחודש המכשיר הפסיק לעבוד באופן פתאומי. מסתבר שמדובר בתקלה ידועה במכשירים מסוג זה. כשפניתי לחברה בה קניתי את המכשיר, הם בדקו אותו וטענו כי הבעיה הינה חומרה והם מספקים אחריות רק לתוכנה ובדיקות מעבדה. האם הדבר חוקי? לפי מה שהבנתי הם צריכים לספק אחריות על כל תקלה שלא כתוצאה מנפילה או מקורוזיה. אשמח לקבל תשובה בהקדם

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:09, 27 במאי 2013

    שלום תמר
    איני מכיר את תעודת האחריות של החברה.
    המלצתי הינה כי תבחני בדקדקנות את ההסכם בינכם ואת תעודת האחריות ובהתאם לכך תפני אל החברה.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.