אי תיקון מכשיר סלולרי ובגין תקלה נוספת - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • נתנאל

    נשלח ע"ינתנאל 14:16, 21 בפברואר 2016

    מסרתי מכשיר סוני לתיקון בעקבות בעיות קליטה, לאחר 8 ימים שלא דברו איתי התקשרתי ואז אמרו לי שיש שבר פנימי בחיבור של ה USB, תיקון זה לא בהסכם ולכן רק לאחר שאשלם 311 שח, הם יתקנו לי את השבר וגם את בעיות בקליטה. אמרתי להם שה USB עובד מצויין ואני לא יודע על שום שבר ואולי בכלל זה נשבר אצלם וחוצמזה אין קשר בין שתי הבעיות, אז שיתקנו את מה שבקשתי ואת השבר שאולי הם עשו, לא יתקנו. שורה תחתונה, לא תקנו כלום.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:31, 22 בפברואר 2016

    שלום רב,
    במידה ואינך מקבל את החלטת המעבדה ביכולתך לבקש את דו"ח המעבדה ולבחון את הכתוב בו ביחס לטענותיך ולשלוח בהתאם מכתב טענות אל החנות.
    בהצלחה
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.