ביטול הטבות עקב ניוד לחברה אחרת - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שני

    נשלח ע"ישני 15:29, 21 בפברואר 2016

    קומדיה (שלא לומר טרגדיה) של טעויות מבית היוצר של סלקום. מלכתחילה עברתי אליהם בעקבות הבטחת נציג פרונטלי לתת לי חבילת גלישה גדולה (5G במקום 3Gׁׂׂ) יותר במחיר זהה למחיר ששילמתי בזמנו בחברה אחרת אולם בפועל לא היה כך ויצא שעברתי לסלקום ללא כל הטבה ושדרוג מהתנאים הקודמים בחברה הקודמת, התלוננתי והשתיקו אותי בהטבה שלשמה עברתי כאילו עושים איתי חסד, בהמשך הופיעו חיובים גבוהים מהמוסכם והשיא הגיע עם חיוב מופקע (כ-700 ש"ח כשהחבילה היא 99 לשני מספרים) בשל "טעות של מוקדנית בהזנת נתונים של החבילה". דרשתי כמובן ולכל הפחות החזר מלא בגין חיוב ביתר אשר לא הוחזר לי בבת אחת אלא חלק מהסכום זוכה באותו חודש בכרטיס האשראי והחלק הנוסף יועד להחזר בחודש העוקב. אלא שבחודש העוקב, לאור תקלות חוזרות ונשנות, חיובים מופקעים והצעה טובה יותר - החלטתי להתנייד לחברת פרטנר והניוד בוצע ב-18 לחודש. לאור הידיעה כי נותר לי זיכוי אשר לבטח יכסה ואף יוותר עודף מחיוב יחסי בגין חצי חודש - ביטלתי את ההרשאה לחיוב בכרטיס האשראי כדי שלא ייגזלו ממני כספים נוספים. לאחר כ-4 חודשים נשלחת הודעה למייל שלי לגבי הודעת חיוב, לא היה ברור לי כיצד נותר חיוב אם אני זכאית לזיכוי של 125 ש"ח ובתגובה נאמר לי ממחלקת הגבייה כי בשל הניוד בוטלו כל ההטבות ולכן החשבונית האחרונה נסגרה "לפי מחירים רגילים" מה שהעמיד אותה על סך מופקע של כ- 350 ש"ח. רציתי לדעת אם הדבר חוקי? ואם ההתנהלות כולה נראית לכם תקנית? האם לדעתכם יש מקום להגיש תביעה קטנה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    19:09, 27 במרץ 2016

    שלום רב,
    בהתאם לכתוב, ככלל, במידה ונגבה מצרכן סכום בלתי מוצדק. נדרש להחזיר לצרכן את אותו הסכום.
    ככל והוחזרה לצרכן מחצית הסכום, נדרש החזר של החציו השני שהגבה שלא בצדק.

    המלצתי הינה כי תשלחי מכתב טענות אל חברת הסלולר והעלי טענותיך בנסיון לסיים את המחלוקת. ככל ותגובת חברת הסלולר לא תהא לשביעות רצונך, ניתן לשקול פנייה אל בית המשפט.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.