חיוב מיותר של חברת אורנג' /פרטנר - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יפה בורקו

    נשלח ע"ייפה בורקו 13:24, 15 במרץ 2016

    החברה מחייבת את כרטיס האשראי שלי בכספים שאינם מגיעים לה. לאחר שיחה טלפונית איתם ברור שלאחר המתנה על הקו, הם מתנצלים על הטעות, ומזכים את חשבוני חודש לאחר מכן. אינני רוצה לממן את החברה בכספים הנ"ל, אינני רוצה לבזבז את זמני בטלפונים ובברורים, אני רוצה להגיש נגדם תביעה ולא בבית משפט לתביעות קטנות.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    19:49, 27 במרץ 2016

    שלום רב
    איני מכיר את נסיבות המקרה.ככל והינך מאמין כי הגשת תביעה תשקף את טענותיך, ביכולתך לבחון הגשתה.
    אציין כי לתביעה נדרש צירופם של אסמכתאות לטענות.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.