תופעת הטאבלטים "בחינם" והפעם סלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יונית ברק

    נשלח ע"ייונית ברק 20:02, 7 באפריל 2016

    כפי שראיתי למטה, אמנם משנים קודמות, אבל כן, גם אנחנו נפגעי התופעה הזו של "טאבלטים בחינם". לפני כחודש בעלי שידרג את מכשיר הנייד שלו, וכחלק מהשידרוג שנעשה בחנות של "דינמיקה" נאמר לו שמגיע לו טאבלט חינם, וכן קיבל אזניות משוכללות ,רמקול נייד ושעון חכם. נאמר לו שהכל בחינם!!!!!! יום אחר כך, יצרו איתו קשר משירות הלקוחות של סלקום, עם הצעה יזומה שלהם להוזלת העלויות על הקוים שלו ושל אחד הבנים. ומי לא מסכים להוזיל עלויות, וכתוספת נאמר לו שמגיעים לו שני טאבלטים בחינם, כמתנה ללקוחות ותיקים של סלקום. ומי לא יסכים למתנה כזו? כאשר הגיעו הטאבלטים, הגיעה גם חשבונית עליה כתוב היה סכום מופרך של כאלפיים שח. כעסתי, משום שהמכשירים הוצעו לנו כמתנה, ומדוע שנחוייב עליהם. עוד באותו יום יצרתי קשר עם שירות הלקוחות, והנציג שענה אמר בפירוש שלא אחוייב, פשוט כאשר המכשירים יוצאים מהמחסן, חייבים לצרף חשבונית. ומי אני שלא אאמין לו כאשר התחייב שלא אחוייב. היום התקבלה החשבונית החודשית, ואני פתאום רואה במקום הוזלה בעלויות, תוספת של כמאתיים ש"ח עבור ארבעה מכשירים. מיותר לציין שמיד יצרתי קשר עם שירות הלקוחות, אך לא הצלחתי להגיע לנציג . דרך הצאט נוצר קשר טלפוני כדי להעביר את השיחה למנהל. לאחר כרבע שעה המתנה, ענתה מנהלת שלא תוכל לעזור לי היות ויש תקלה במערכות וכי יצרו איתי קשר ביום ראשון. מה עושים???????????????

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:20, 1 במאי 2016

    שלום רב,
    בהתאם לכתוב, המלצתי ראשית כי תאספו את כל האסמכתאות שיש בידכם וכן העלו על הכתב את פירוט השיחות שביצעתם עם הנציגים שאמרו לכם כי הטאבלטים בחינם.
    במקביל, המלצתי הינה כי תפנו בכתב בדואר רשום אל פניות הציבור של החברה והעלו טענותיכם.
    ככל והמכתב לא ישא פרי או לא ייענה, ביכולתכם לפנות אל בית המשפט בדרישה לביטול החיוב ואף לדרוש פיצוי.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.