תרמית הטאבלטים - חברת אורנג' - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • sun105

    נשלח ע"יsun105 17:18, 20 באפריל 2016

    שלום רב, לפני מספר חודשים אמי פנתה לסניף אורנג' על מנת לשדרג את מכשיר הטלפון שברשותה. במהלך השיחה עם הנציגה, הנציגה אמרה שמגיע לה טאבלט חינם ללא כל עלות. אמי לא קיבלה שום העתק של מסמך עליו חתמה. החתמה הייתה דיגיטלית. לאחר מספר שבועות, הבחנו בחשבונית שמחייבים את הוריי על טאבלט למשך 36 תשלומים. אשמח לדעת מה ניתן לעשות במצב זה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:49, 1 במאי 2016

    שלום רב
    ככל ולא ניתן לאימך עותק של הסכם במעמד החתימה ובכלל , הדבר אינו תקין ואינו כדין. על פי דין, היה על הנציגים למסור עותק מההסכם לאימך.
    המלצתי הינה כי ראשית תפני אל החברה בדואר רשום בדרישה לבטל את החיוב. ככל והכמתב לא ישא פרי, ניתן לפנות אל בית המשפט לבירור טענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.