חיוב שיחות ע"י אורנג' מהארץ לחו"ל שלא התקיימו - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אורלי

    נשלח ע"יאורלי 14:55, 3 ביוני 2013

    שלום, בתי מטיילת בחול בטיול הגדול מזה 9 חודשים. יש לה מכשיר אורנג' סגור לגלישה, וכמובן שבמהלך התקופה אין לה אפילו שיחה אחת יוצאת או נכנסת מחול. גם אם מתקשרים איננה עונה, שכן מודעת לעלויות המטורפות. בינינו כל ההתקשרות נעשית בווטס אפ וסקייפ, למעט מספר מועט מאד של סמס. להפתעתי, בחשבונית האחרונה ראיתי חיוב של 1,100 ש"ח עבור שיחה של 57 דקות ממני אליה, בשעה 4:30 בבוקר שעון ישראל. כמובן שמעולם לא התקיימה שיחה זו. לא מופיעה בטלפון שלי שיחה יוצאת ולא בטלפון שלה שיחה נכנסת או שיחה שלא נענתה בתאריך ובשעה זו. גם אין אפשרות שלחצתי בטעות (המכשיר ננעל אחרי 30 שניות, וגם אם כן, היתה היא צריכה ללחוץ על קבלת השיחה). למותר לציין, שלא מחקנו את השיחות ואנחנו מוכנות אפילו ללכת לפוליגרף על האמת הזו. אורנג' כמובן לא מקבלים את גרסתי. האם יש סיכוי בבית דין, שכן אין לי אפשרות להוכחה מלבד פוליגרף. האם ייתכן שחברה סלולרית שטוענת משהו, אין שום אפשרות להתמודד אתה?? הרי מחשבים טועים. תודה על תשובתך

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:25, 6 ביוני 2013

    שלום אורלי.

    בהחלט מתסכל.
    לא פירטת אם שילמת את הסכום או לא, נראה כי תתקשי להוכיח את טענותיך ללא אסמכתאות תומכות אולם המלצתי בכל מקרה הינה כי תפני אל החברה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה. במכתב תפרטי את השתלשלות העניינים ודרשי כי דרישת התשלום יבוטל.
    במידה והמכתב לא יעזור ביכולתך לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.