חשש לתרמית בהוט מובייל - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • נועם

    נשלח ע"ינועם 10:02, 21 באפריל 2016

    שלום רב לאחרונה החלטתי להתעמק בחשבונית החודשית שלי ולהפתעתי גיליתי משהו מוזר מאוד ! ברשותי קו מסוג " לא דיברת לא שילמת " שנקנה לפני כחצי שנה - ב 4 חודשיים האחרונים הסים לא נמצא בשימוש בכלל - יותר מזה הוא נמצא מחוץ למכשיר נייד בתוך שקית במגירה בבית . להפתעתי גיליתי כי במשך כל ה 4 חודשיים האחרונים הסים " מוציא " שיחות טלפון חודש אחד שיחה של כ 10 דק חודש אחר שיחה של 30 שניות וכו.. בנוסף לכך כל השיחות היו לאותו מספר בכל פעם ( מספר הטלפון של אשתי שנמצא תחת אותו מנוי ) שניגשתי לטלפון של אשתי כדי לבדוק אם הייתה שיחה נכנס באותה שעה ותאריך לא הופיע שום אזכור לשיחה כזאת בשיחה עם הוט מובייל נאמר לי ע"י מספר נציגים כי זהו מצב לא הגיוני וזה רק בגלל שאני הוצאתי את השיחה גם שהסברתי את הממצאים שלי , נאמר לי שזה לא הגיוני ואולי מחקתי בטעות יומן שיחות ולכן איני רואה שיחה נכנסת בטלפון השני . מיותר לציין שהסכומים אומנם מאוד קטנים אך העניין כאן הוא עניין עקרוני וחשד לגנבה מה ניתן לעשות ? תודה רבה וחג שמח

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:54, 1 במאי 2016

    שלום רב,
    ככל וגילית חיובים שאינם תואמים את ההסכם, ביכולתך לשלוח ראשית מכתב בדואר רשום עם החברה, להעלות בו את טענותיך ולדרוש פיצוי. ככלל, חברת סלולר מחוייבת לענות על מכתב מעין זה.
    ככל ומכתב זה לא יישא פרי או לא ייענה, ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לבירור טענותיך.
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.